-ILYMR-Labels

life (44) share (33) cinta (25) friend (7) doa (4) BIRTHDAY (2) DIng DOng (1) LAGU (1) bujang (1)

cecite-cecite-cecite

hai sume......
hari ni aku happy sangat.....
aku saje je nak bagitau yang aku bahagia dengan die......
aku terlalu sayangkan die.....
hidup aku selalu bahagia kerane aku ade die.....
sape-sape yang nak kacau die aku kacau kau balik.....
jangan ade yang cube nak jadi orang ketige dalam hubungan kami.....
aku sayangkan die.......
aku cintekan die.......
die jugak adalah future husband aku.......
sayang!!!!!
i love you ketat-ketat sayang!!!!!!
love you 234 4ever!!!!!!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
kENAPE AdE ILYMR???ILYMR ni AdaLah SesUaTu PerKArA YanG DatAng DarI hAti Aku SenDiRi...MulA2 Aku mEmAnG Tak PAkAi Pon ILYMR...TapI tAh MacAm MaNe Leh DApAt IdeA Ni tAh...JadI BiArlAh ILYMR nI Aku JE yANg tAhu SEndiRi OK!!!