-ILYMR-Labels

life (44) share (33) cinta (25) friend (7) doa (4) BIRTHDAY (2) DIng DOng (1) LAGU (1) bujang (1)

TODAY IS YOUR BIRTHDAY

Happy befday to you...now kau dah 20 taon da...bile agi???Bile agi ape ye???huahuahua...ape la kau ni...kenape dengan die???ke ape kene dengan aku ye???

Blurrrr...(*-*)...zaf,,,akhirnye kau tau gak hadiah tu untuk sape ek...tapi tak dapat la kau tengok die depan-depan ek...huahuahua...n pembetulan untuk kau...aku dengan die kawan je la...tak ade ape-ape yang istimewanya...hahahhak...

Aku tak tau la nak taip ape hari ni...yang aku tau aku nak bagitau yang hari ni beirthday membe aku je...die dah 20 taon da...aku bile lagi???aku lame lagi la...bulan 10 nanti baru 20...

Boleh tak aku nak taip happy birthday lagi untuk membe aku tu???boleh???tak boleh???arghh...ape aku kesah...aku nak taip jugak...happy birthday to you MUHAMMAD RIDZUAN...Semoge panjang umur dan dimurahkan rezeki...dan semoge kau bahagie bersame orang tersayang...AMIN...

No comments:

Post a Comment

About Me

kENAPE AdE ILYMR???ILYMR ni AdaLah SesUaTu PerKArA YanG DatAng DarI hAti Aku SenDiRi...MulA2 Aku mEmAnG Tak PAkAi Pon ILYMR...TapI tAh MacAm MaNe Leh DApAt IdeA Ni tAh...JadI BiArlAh ILYMR nI Aku JE yANg tAhu SEndiRi OK!!!