-ILYMR-Labels

life (44) share (33) cinta (25) friend (7) doa (4) BIRTHDAY (2) DIng DOng (1) LAGU (1) bujang (1)

MOOd ToDaY

hari ni aku cuti...ingatkan nak keluau la....tapi akak aku dah bawak lari kete die dulu...jadi malaz aku nak kuau....lagipon aku takde membe yang nak temankan aku kuau la,,...akak aku keje...angah aku pegi dating...cousen aku semue ade hal.......

aku ingat nak keluau sorang-sorang..tapi my sayang tak bagi kuau sorang-sorang la.......aku sayangkan die au...tu yang aku dengau cakap die......biasenye aku kalau cuti mesti aku bangun lambat...tapi disebabkan laki aku tak bagi bangun lambat....aku pon bangun la kol 8......bangun-bangun je aku antar la msj kat my love 2....die dah pegi keje da......

aku sayang die sangat-sangat....aku tak nak ade ape-ape yang halang hubungan kite orang kali ni.....korang yang tak suke dengan hubungan kite orang jangan masok campo la......dah la aku ingatkan kau boleh simpan rahsie....tapi macam b---.... la ko ni.........s--- je la......lepas ni aku akan berhati-hati kalau nak cite pape kat kau la.....aku punye la jage rahsie ko...tapi mulut ko macam CIAL la.......

JANGAN KAU SEBOK DENGAN HUBUNGAN AKU DAN DIE!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

About Me

kENAPE AdE ILYMR???ILYMR ni AdaLah SesUaTu PerKArA YanG DatAng DarI hAti Aku SenDiRi...MulA2 Aku mEmAnG Tak PAkAi Pon ILYMR...TapI tAh MacAm MaNe Leh DApAt IdeA Ni tAh...JadI BiArlAh ILYMR nI Aku JE yANg tAhu SEndiRi OK!!!