-ILYMR-Labels

life (44) share (33) cinta (25) friend (7) doa (4) BIRTHDAY (2) DIng DOng (1) LAGU (1) bujang (1)

PERKEJAAN AKU

               Sekarang ni aku tngah tungu keputusan STPM 10....Tah pe kabau la keputusan tu.....Dengar-dengar ujung bulan 2 ni kluar....x pon awal bulan 3...tapi kemasukan ke IPTA N IPTS bulan 9 la plak.....boring nak tungu lame-lame la....so dalam tungu keputusan ni aku pon keje la kat LENO Duyung....keje ni pon kawan aku yang tarik aku....ok la dari aku x keje kan.... tapi aku n membe aku ni rase nak cabut da dari situ.......tak tahan aa asyik salah diletakkan pade pekerje je....uit aku lupe pulak.....membe aku tu name die zafirah......die budak Duyung.......

           Back kepade cite aku tadi.......aku rase kalau korang keje pon mesti tak tahan aa........maklum la keje ngan Cine......Gaji pulak lepas-lepas makan je untuksebulan.....nak beli banyak-banyak barang mahal korang jangan harapla......gaji 5 bulan pon belumtentukorang dapat belanje sepuas hati........

               Ni aku nak sertekan jugak la gambar aku n membe aku ni.......Amacam.......Ding Dong....

No comments:

Post a Comment

About Me

kENAPE AdE ILYMR???ILYMR ni AdaLah SesUaTu PerKArA YanG DatAng DarI hAti Aku SenDiRi...MulA2 Aku mEmAnG Tak PAkAi Pon ILYMR...TapI tAh MacAm MaNe Leh DApAt IdeA Ni tAh...JadI BiArlAh ILYMR nI Aku JE yANg tAhu SEndiRi OK!!!