-ILYMR-Labels

life (44) share (33) cinta (25) friend (7) doa (4) BIRTHDAY (2) DIng DOng (1) LAGU (1) bujang (1)

Kerinduan Yang AMAT

              Salam semua yang membaca blog aku...Hari ni aku sangat rindukan seseorang...Andai aje dIe tau yang aku rindukan die alangkah gembiranya rase hati ni.... Aku tak reti bagaimane untuk aku tidak merinduinye...Tiap hari aku teringin nak bertemu dengan Die sebab dah lame da aku tak berjumpe dengan die.......
               Aku menantikan mingu hadapan..Pade mingu depan aku bercadang ingin berjumpa dengan die kerane ade hal sedikit.....Aku harap die tidak mempunyai sebarang urusan ketika itu......Aku juge berharapagar die sudi bertemu dengan aku.......

                 AKU AMAT MERINDUI KAMU......ILYMR <3

Nurul Amiera Zainal.....

No comments:

Post a Comment

About Me

kENAPE AdE ILYMR???ILYMR ni AdaLah SesUaTu PerKArA YanG DatAng DarI hAti Aku SenDiRi...MulA2 Aku mEmAnG Tak PAkAi Pon ILYMR...TapI tAh MacAm MaNe Leh DApAt IdeA Ni tAh...JadI BiArlAh ILYMR nI Aku JE yANg tAhu SEndiRi OK!!!