-ILYMR-Labels

life (44) share (33) cinta (25) friend (7) doa (4) BIRTHDAY (2) DIng DOng (1) LAGU (1) bujang (1)

KeBosaNan YanG aMat

            Hari ni aku cuti.....best gak la dapat cuti ni...tapi yang bosannya aku nak keluar,,tapi hari ujan je.....nak keluar pon x dapat.....so ape la aku nak buat ni......

            hari ni BUjang ade dekat rumah aku...rindu gak la kat die sebab dah lame tak dapat main dengan die...tapi disebabkan aku penat sangat aku pon tido terlajak la sampai pukul 11.30.......bangun-bangun je Bujang dah tido da....huhuhu.....eh lupe pulak....Bujang ni adik sedare aku.....name die haziq haiqal.....tapi aku pangil die bujang je...

             mane aku dapat name bujang???name bujang ni aku dapat mase aku tengah main-main dengan die.....aku hagah-hagah die tibe-tibe je aku pon pangil die bujang......mule-mule aku tak perasan pon yang aku pangil die bujang....dah banyak kali pangil baru aku perasan......bermula dari situ la aku pangil die bujang.....bujang ni umur die baru je 6 bulan....

             korang nak tengok muke bujang ni macam mane???ala nak jugak ke???tak nak????tak nak pon tengok jugak la sebab aku nak sertekan jugak gambar die......

No comments:

Post a Comment

About Me

kENAPE AdE ILYMR???ILYMR ni AdaLah SesUaTu PerKArA YanG DatAng DarI hAti Aku SenDiRi...MulA2 Aku mEmAnG Tak PAkAi Pon ILYMR...TapI tAh MacAm MaNe Leh DApAt IdeA Ni tAh...JadI BiArlAh ILYMR nI Aku JE yANg tAhu SEndiRi OK!!!