-ILYMR-Labels

life (44) share (33) cinta (25) friend (7) doa (4) BIRTHDAY (2) DIng DOng (1) LAGU (1) bujang (1)

HIDUP AKU

AkU baru saHaje Nak Mulakan BloG inI.....apE-aPe Pon aKu peRkEnaLkaN DirI aKu dUlu....NaMa aKu NuRul AmiERa.....NaMa AyAh Aku ZAinAl.....NamA aToK Aku HUssiN......AkU lAhIr PadA tAnggAl 15 OktoBeR 1991.....AkU lAhiR dI hOspiTal BesAr MElaKa....And Now AkU mEnETAp kAt SitI...tApi BuKaN dI hoSpiTal Itu ye......AkU mEndApT pEndiDikAn dI TadiKa kEMas BukIt tEmbAkAu KetiKa Aku BerumuR 6 tahUn....KemuDiAn Aku mEnyAmbUNGkAN lAgi PENdiDikAn DI sEkolAh KebAngsAAn BUkit TEmbAkAu BerMulA dAri UmuR 7 tAhuN hInggAlAh bErumUr 12 tAhun.......aKu MenYAmbUNgkAn peLajArAn Ku dI sEkOlah MenEngAh Seri MAhkOta UmbAi KetIkA Aku BErumUr 13 TahUn seHinnga Aku BEruMUr 19 tahUn...naK tAhu KenaPe SamPai 19 tAhun????Aku MEnyAmbungkAn pElaJArAn Ke tINGkAtAn 6...seBaB iTu lA Aku  bErseKOlAh dI SMSM seHinggA Aku BERumur 19 Tahun......LaGi AkU TidAk TAhu Nak CEritA aPe lA paSal DirI Aku......AkU rAse sAmpAi DISini DUlU koT.....KalAu AdA ApE-ApE lAgi Aku AkAn SaMbung Lagi......SelAmAt BErKenAlAn.........

No comments:

Post a Comment

About Me

kENAPE AdE ILYMR???ILYMR ni AdaLah SesUaTu PerKArA YanG DatAng DarI hAti Aku SenDiRi...MulA2 Aku mEmAnG Tak PAkAi Pon ILYMR...TapI tAh MacAm MaNe Leh DApAt IdeA Ni tAh...JadI BiArlAh ILYMR nI Aku JE yANg tAhu SEndiRi OK!!!